Content added to your bookmarks in MyHoval

File added to your bookmarks in MyHoval

There has been an error while adding Content to your bookmarks in MyHoval

Nowa hala montażowa pociągów firmy Siemens Mobility - z rozwiązaniem grzewczym i wentylacyjnym firmy Hoval.

Nowa hala montażowa pociągów firmy Siemens Mobility - z rozwiązaniem grzewczym i wentylacyjnym firmy Hoval.

Wykonawca Siemens Mobility zwrócił się do firmy Hoval z prośbą o dostarczenie rozwiązań grzewczych i wentylacyjnych, które zostaną zainstalowane w nowej hali montażowej pociągów w Goole w hrabstwie East Yorkshire.

  • Budynek przemysłowy
  • Nowe budynki
  • System klimatu wewnętrznego

Budowa obiektu o powierzchni 67 akrów rozpoczęła się w czerwcu 2020 roku, a pierwszymi pociągami, które zostaną tam zmontowane, będą nowe pociągi na linii Piccadilly dla Transport for London. Obiekt, który znajduje się między autostradą M62 a rzeką Ouse, jest zdominowany przez trzy duże oddzielne budynki do montażu, testowania pojedynczych wagonów i uruchamiania pociągów, przy czym każdy budynek wymaga rozwiązania grzewczego i wentylacyjnego.

Wstępne studium wykonalności przeprowadzone w marcu 2022 r. zbadało różne opcje, w tym instalację kombinacji modułów RoofVent i TopVent. Po aktualizacji dokonanej przez wykonawcę w czerwcu 2022 r., która obejmowała szczegółowe plany trzech budynków i obliczenia strat ciepła, odbyły się dalsze dyskusje, podczas których ustalono obciążenia cieplne oraz pożądane temperatury zewnętrzne i wewnętrzne budynków.

Dążenie firmy Siemens Mobility do stworzenia zakładu wolnego od gazu skłoniło firmę Hoval do zarekomendowania TopVent TP, zdecentralizowanego modułu recyrkulacyjnego przeznaczonego do ogrzewania i chłodzenia wysokich pomieszczeń. Wyposażone w system pompy ciepła powietrze/powietrze (która wytwarza zarówno gorące, jak i schłodzone powietrze do pracy przez cały rok), moduły wykorzystują energię z otaczającego powietrza do przyjaznego dla środowiska ogrzewania i chłodzenia. Pompa ciepła może być umieszczona w odległości do 50 m od modułu TopVent, którego temperatura jest kontrolowana przez system TopTronic C. W tym projekcie wykorzystano 22 wolnostojące jednostki dachowe TopVent TP, zapewniające wysoką wydajność i zrównoważony rozwój.

David Harris, starszy kierownik projektu Siemens Mobility UKI w Goole, powiedział:

"Nasz nowy zakład został zbudowany z myślą o zrównoważonym rozwoju, spełniając ogólny globalny cel firmy Siemens, jakim jest osiągnięcie zerowej emisji netto do 2030 roku.

Hoval współpracuje przy tym projekcie z wykonawcą z Halifax, firmą AF Connell.